Följ din kortbeställning
När du har beställt ett bankkort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Följ din kortbeställning
Om du har blivit av med ditt kort måste du spärra kortet och polisanmäla det. Du kan spärra och ersätta ditt bankkort i internetbanken eller appen. Du kan även spärra kortet genom att ringa dygnet runt på 08-411 10 11 eller +46 8 411 10 20 från utlandet. Gäller både ditt bankkort och ditt betal-och kreditkort.
Om du blivit av med ett Mastercard kreditkort så skaffar du ersättningskort hos Entercard. Om det gäller ett Mastercard bankkort så ersätter du det i internetbanken eller appen. Följ stegen för att beställa.
När du har beställt ett bankkort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Följ din kortbeställning
Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya bankkort efter att du fått hem det.
Aktivera ditt nya kort
Om du har glömt PIN-koden till ditt bankkort så hittar du information om den i internetbanken eller din app. Följ stegen.