Vårt lokala kundcenter
Kundcenter är våra kontors förlängda arm. Här sitter kompetenta medarbetare som kan hantera det mesta som rör din ekonomi. Precis som på vilket bankkontor som helst gäller förutsättningen att du kan legitimera dig med Mobilt BankID.
Boka ett möte
Vill du boka ett möte med din rådgivare eller vill du komma i kontakt med någon på banken? Ring vårt kundcenter på 0459-387 77 eller fyll i formuläret så hör vi av oss.
Öppettider telefon
Måndag, tisdag, onsdag kl. 9.00-16.00
torsdag kl. 9.00-17.30
fredag kl. 9.00-15.30
Observera att vi vid påsk, kristi himmelfärdsdag, midsommar, alla helgondsdag, jul, nyår och trettonhelgen har avvikande öppettider, se vår startsida.
Telefon och e-post
Telefon: 0459-387 77
E-post: kundcenter@sparbankeneken.se
Adress
Postadress:
Brunnsgatan 1
362 56 Ryd
Du kan ringa vårt kundcenter om du behöver hjälp med bland annat:
- Guidning i digitala kanaler
- Hjälp med BankID
- Utökning av ett befintligt lån
- Söka lånelöfte inför kommande bostadsköp
- Guidning av konsumtionslån
- Bankkort – spärra, ersätta eller beställa ett nytt
- Sälja eller köpa fonder och aktier
- Ekonomisk rådgivning