Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och ge god service. Du trivs med att ha många och täta kundkontakter, är bra på att identifiera kundbehov och därmed också bra på att presentera kloka affärslösningar. Rollen kräver att du har goda ekonomiska kunskaper, gärna akademisk examen eller motsvarande. Vi värdesätter personliga egenskaper såsom engagemang, affärsmässighet och analytisk förmåga högt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter som företagsrådgivare samt är
SwedSec-licensierad.

Vi erbjuder dig ett spännande och mångsidigt arbete. Vi arbetar nära i team och vill att du, precis som vi, tycker om att skapa goda kundrelationer både med befintlig kundstock och vid nykundsbearbetning.

En lokal bank med stort engagemang

Våra kärnvärden Lokala, Nära och Kompetenta bär vi på Sparbanken Eken med oss i allt vi gör. De vägleder oss såväl i vårt agerande mellan varandra som kollegor som i mötet med våra kunder och samarbetspartners. Vi växer och utvecklas som bank vilket gör att det är viktigt att du har god initiativförmåga och vill ta till dig nya kunskaper och arbetssätt.

Tjänsten är på heltid och tillsvidare med placering på vårt kontor i Långasjö. Skriv ett personligt brev och skicka med ditt CV till . Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan om du tycker vi verkar vara en spännande arbetsplats, dock senast: 4 december.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
kontorschef Linda Dempsey 0471-24 49 97, medarbetarkontakt: Tomas Alriksson 0471-24 49 91

Annonsen i pdf