Vad vi erbjuder

Vi erbjuder ett arbete där dina arbetsuppgifter kommer att bestå av fakturahantering, löpande bokföring, avstämning och kontroller. Vi ser det också som positivt att du är intresserad av att utveckla dig i din yrkesroll. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Ryd.

Kvalifikationer

Vi tror att du är noggrann och tycker om att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Du har goda ekonomiska kunskaper, gärna akademisk examen eller motsvarande. Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt som engagemang, samarbetsförmåga och analytisk förmåga.

Arbetstid

Tjänsten är tillsvidare på heltid med tillträde efter överenskommelse.

Ansökan

Välkommen med din ansökan och CV senast den 15 augusti 2019 till

Upplysningar kring tjänsten lämnas av:
Ekonomichef Annette Wikingsson, tfn 0459-387 87
Facklig kontaktperson är Linus Carlsson, tfn 0459-387 98

Annonsen i pdf