På kundcenter handläggs ärenden och frågor av bred karaktär, allt från digitala låneansökningar och tjänster till rådgivning via telefon/Skype inom spara, betala, låna och försäkra. Kundcenter servar alla bankens kunder, andra banker, mäklare m.fl. via telefon, internetbanken, hemsidan och mail.

Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende. Att ge bra service är en självklarhet för dig, likaså att du sätter god kvalitet högt. Vi värdesätter att du trivs med att arbeta i ett team, men att du också har förmågan att arbeta självständigt. Arbetstempot är ofta högt och därför är det bra om du tycker om att ha mycket att göra och se till att uppgifter blir utförda både snabbt och korrekt. Du gillar att arbeta proaktivt och att guida och inspirera våra kunder till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler utifrån deras behov. Vi ser gärna att du har några års bankerfarenhet samt att du är Swedsec licensierad rådgivare inom både spara och bolån.

Vårt lokala kundcenter har en central och mycket viktig roll i bankens framtida utveckling. Här får du vara delaktig på den spännande resan och har möjlighet påverka utvecklingen av en framgångsrik och kvalitativ funktion med syfte att skapa ännu fler och nöjdare kunder. Våra kärnvärden Lokala, Nära och Kompetenta bär vi på Sparbanken Eken med oss i allt vi gör. De vägleder oss såväl i vårt agerande mellan varandra som
kollegor som i mötet med våra kunder och samarbetspartners.

Tjänsten är på heltid med placering i Ryd. Tillträde sker efter överenskommelse.
Välkommen med din ansökan och CV senast den 25 november till:

Upplysningar kring tjänsten lämnas av: Robin Larsson, gruppchef kundcenter 0459-388 04
Facklig kontaktperson: Hannah Möller 0459-388 08

Annonsen som pdf